вторник, 13 ноября 2012 г.

Бойове хрещення або початок активної практики.


               Вчора був день «Х» для багатьох.. Перші самостійні уроки на останній практиці. Для кого як, але для мене було досить нервозно виходити перед цілим класом (28 учнів) після такої значної перерви з попередньої практиці. Але, сама здивувалася, як вже після 15-ти хвилин уроку літератури якось так трапилось, що вже не нервувала і була досить впевненою і спокійною. Думаю, у цьому заслуга моїх, вже таких рідних, учнів. Так, так, саме рідних. У мене таке враження, що з початку практиці пройшов не тиждень а цілий місяць. Настільки вже звикли з класом один до одного, навіть на першому уроці  вони були сумлінними, уважними та активними…Місцями навіть забагато активними.
         7-А клас в мене творчій ,хоровий, учні хоч і розумні, але для мене часом виявлялось трошки складним утримувати увагу КОЖНОГО протягом роботи на уроці.. поки що, дійшла висновку, що для виконання цієї мети потрібно більше досвіду та жорсткості. Будемо працювати над вмінням зацікавлювати і прилучати до роботи кожного, навіть най ледащого, учня.
     Але все одно, перший урок літератури пройшов успішно, що відмітила вчитель, вона ж і класний керівник мого класу. Було так приємно, що вдалося досягти поставленої мети та завдань до уроку.
Однак, це все було вчора.
Сьогодні, 13 листопада,  мені видалася нагода получити справжню насолоду від уроку мови! Насолоду і від активності учнів, розумності та ідеальної поведінки! Кожен працював на уроці, щоб отримати таку необхідну гарну оцінку =) Ми з моїми сьомикласниками розпочали на мові нову для них тему «Дієприслівник»,і  на моє здивування, все пройшло краще ніж я очікувала! 
Це може здатися дивним, що я так дивуюся успіхам мого 7-А, радію, але це щирі емоції від приємного початки роботи з класом. Я бачу їх щирі добрі посмішки, розуміння в їх очах і від цього стає дуже приємно з ними працювати!
P.S. Сьогодні мене «вбив» п’ятикласник своїми словами «А з якого класу ви?», а коли дізнався, що я вчитель, зовсім «добив» відповіддю «Ой, пробачте, ви схожі на молоду одинадцятикласницю» і побіг усім розповідати про нову вчительку…Навіть не знаю що додати до цього.. якось після цього випадку задумалась. =))) Але потім весь час «строїв» мені очі. Ось такі в нас п’яті класи! 

10 комментариев:

  1. А нам приємно, що ви заряджаєтесь позитивними емоціями! Успіхів і яскравих вражень!

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Дякую! Сподіваюся, що таке враження залишиться до кінця практики!

      Удалить
  2. Надю, п"ятикласник комплімент вам зробив - адже помітив позитив, а не дав характеристику "страшноЇ" вчительки.
    Проте значно важливіше, що ви займаєтеся справою, яка вам подобається, а отже, не помилилися у виборі майбутнього!

    ОтветитьУдалить
  3. Це так, дякую! Але я вважаю, що також багазо залежить від класу! У нас у Дмитра 9-Б - найгірший клас на всю школу..працюючи з тим класом, я б напевно ніколи би не була задовільною нашою професією..Але ж вищий ступінь педагога - вміти впоратися з будь-яким класом..будемо навчатися цьому! =)

    ОтветитьУдалить
  4. Ответы
    1. А в уже опублікованому повідомленні можно виправляти, і якщо так - то як це зробити?

      Удалить
  5. Дивіться рекомендації блогеру. За годину напишу.

    ОтветитьУдалить
  6. А тепер чому мовчимо? Що відбувається у вашому вчительському житті?

    ОтветитьУдалить