вторник, 6 ноября 2012 г.


     Ось і розпочалась наша остання практика! Учора ми вже познайомилися зі школою, директором та вчителями-керівниками. Скажу за себе, мені школа дуже сподобалася!! Сучасна, охайна, привітна! Наша школа №57 особлива… Школа із музично-хоровим напрямком, що дає учням змогу вчитися грі на музичних інструментах, брати участь у шкільних музичних та театральних заходах…і не тільки шкільних!=)
      Директор школи, Галина Павлівна, ставиться до школи як до свого дитя…Мене здивувало, що у 7.45 ранку вона вже стоїть у холі та вітає учнів, вчителів та працівників школи..було враження, що прийшли до неї до дому у гості! Але вона дуже приємна і доброзичлива жінка, було приємно з нею поспілкуватися.
      Також я була приємно вражена привітністю мого вчителя-керівника. Лариса Василівна приємна жінка і справді майстер свого діла! Звідси, мене зовсім не здивувало, що у такого вчителя і гарний клас! Мій 7-А!=) Привітні, спокійні та здібні дітки. Здається, наша симпатія взаємна! Буду сподіватися, що так буде до кінця практики…
Успіхів нам, бо час вже готуватися до проведення уроків! 

1 комментарий: